HÄHÄ.



Tightsen finns inte någonstans, slutsålda ööööverallt tyvär!
Dom är så jävla fina, och personalen som jobbar i Cubus säger att dom kanske får in dom nästa vecka, haha vem är inte den första som ska köpa dom då?! (a)..
Som jag skrev innan i ett inlägg, sa att jag inte skulle till skolan för att jag inte kände att jag mådde så bra..
Det kändes skönt faktist, det var skönt att få sova ut idag.
Jag slapp vakna 07.00 och det var skönt, men kom på att jag hade matte och engelska förhör idag fast får göra de på måndag istället då..
Nu är det äntligen helg igen och det känns som att veckorna bara rullar hur snabbt som helst faktist, det känns som att ja inte ens hinner med vad jag gör under veckorna längre haha..
På Torsdag är det SO prov, men jag behöver inte göra det för att jag klarade av de provet förra året, ( provet handlar om demokrati å sånt skit).

Hittade en bild på mig och Sara som är tagen den 27 januari 2006 hah! :O



Älskling hur skulle en tändare fungera utan gas?
Hur skulle Ronja fungera utan Sara?
ja det är ungefär samma sak faktist, du har alltid funnits här för mig..



oavsett om du ligger ensam med honom i sängen , så är det nästan alltid någon som har legat på samma plats som du tidigare . & det kommer nästan alltid vara någon efter . Och oavsett vad han säger , så kan du lika gärna inse att han har sagt samma sak till hon som låg där förut . Han kommer alltid att säga att du är vackrast och att du är den enda , och för tillfället ljuger han inte . Men för stunden , så vill man inte ha ett löfte . Han kommer alltid att säga det du vill höra , sant eller inte . Men man faller för det oavsett . Glöm inte att han spelar ett spel , spela med om du vill men satsa aldrig, för det kommer han aldrig att göra .

Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0