Be happy



Sitter här i min ensamhet och har precis läst Kattis blogg.
Kom då på att jag mååste skriva lite iallfall om hur min dag
var igår hah. (Redan börjat skratta)
 
Okej, sov hos Sara i lördas vaknade runt 10.30 igår, Satt
och kollade på tv lite med Sara medans Anna fortfarande
sov (sömntuta). Runt 11.00 ringer mamma och frågar om
jag ville med på brors match, men det kände inte jag för
så gick hem runt 11.30 så dom inte skulle åka iväg och
sen står jag där utan nycklar sen?..När jag var hemma
gjorde jag inte så jätte mycket, var jätte trött så kollade på
ungefär 3 filmer. Runt 18.30 kom mamma, pappa och bror
hem brors lag hade tyvär förlorat(?) När dom kommer hem
känner jag att jag inte orkar vara hemma så jag ringde
Pendah och frågade om hon ville ut eller något och det ville
hon, så vi åkte runt hade inte så mycket att göra.
Vi åker till fittja, vad vi gjorde där är något mellan mig och henne.
Men när vi skulle åka tillbaka till alby så ser vi Katti och Ninwe så
vi var ute med dom, vi åker till alby där vi träffar på massor uppe
i höjden. Sen när alla hade gått ville vi inte hem så jag, Pendah,
Katti och Ninwe bestämmer oss för att åka tillbaka till fittja(?)
Hjärndöda tack jag vet haha. När vi står vid fittja centrum ser vi
Danne, Joseph och några till stå och planera att dom ska hinka,
asså hinka på en söndag? sjukt men dom var tydligen lediga
idag som tur var, man kan ju inte komma till skolan bakis,
eller?
Inget mer med det.. jag och Katti skrattade helahela tiden, folk
trodde vi hade rökt något, skumt men iallfall haha. Ninwe ber mig
att ringa en person och fråga om han hade cigg, och det hade han
så vi gick och träffade honom tog ciggen sen skulle vi gå ner mot
kaninburen eller va de där stället heter, men nej då kom alla hans
kompisar så vi typ fastnade där en stund, men sen gick vi ner mot
kaninburen för att se om Danne och dom satt där men det gjorde
dom inte så vi gick till den där parken vid Fittja badet typ och japps
där satt dom iallfall, och drack haha, efter en halvtimme gick vi typ,
tråkigt att vi gick så tidigt skulle vilja se de fulla ju.
Sen efter det gick vi upp mot tunnelbanan vi sa hejdå till Ninwe och
sedan tog vi tunnelbanan hem och när jag kom hem tog jag det lugnt
bara ringde en kompis, vi pratade en stund sen gick jag och la mig.

PS. KATTI, JAG DÖR FÖR DIG MIN SKRATTKOMPIS,


Jag sitter nu och funderar på vad jag ska göra i helgen, vill gå på fest.
Det känns som att jag inte har gått på fest på jätte länge, typ bio varje
helg som varit nästan? Tänk tanken när man står på dansgolvet och
bara dansar som aldrig förr till högmusik, tänk känslan i kroppen!
åh jag älskar det verkligen hah. Okej jag vet va ni som känner mig
tänker nu när ni läser detta, Ni tänker typ ronja du är ingen som
dansar (?) men då har ni fan inte sätt mig på fest asså.
så ni kan alltid säga till om det finns någon fest under helgen
okej?


Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0