Ledsna Ronja idag "/



Om ni nu ser att jag inte finns här för dig lika ofta som
jag gjorde förut betyder det bara att du inte finns i mina
tankar längre. Jag orkar faktist inte mer längre, jag gör
så mycket för allt och alla och det känns som att jag
bara får ont i min mage.Från och med nu ska jag inte
bry mig om någon som inte betyder mycket om mig ..
för när jag bara gör det så får jag ändå reda på att
personen pratar skit om mig bakom min rygg och
det är slut med det nu. Det finns mycket som jag
ångrar nu, jätte mycket faktist. Jag önskade att
man kunde spola tillbaka tiden och allt skulle bli
desamma.. Då man alltid kunde se mina läppar le,
det kan man nu med men sorgen i mitt hjärta kan
ingen se. Jag vill bort, bort för en stund.. kanske
flytta bort från allt? Byta nummer? bryta kontakten
med så många.. Jag vet att efter regnet så
kommer solen fram igen men jag orkar faktist
inte vänta längre, det har varit regnit ett ganska
bra tag nu. Känner inte för att skriva nå mer nu..
 
skriver lite senare.



Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0