vinter eller sommar?



Nu sitter jag här igen, lika trött som jag alltid är
på kvällarna nu förtiden(?) Börjar tycka att det
är rätt skumt, nu förtiden är jag hur trött som
helst redan runt 21.30, i vanliga fall brukar jag
inte kunna somna runt denna tid utan lägger mig
oftast runt 00.00.. Det är ju skönt att känna denna
känsla så man är piggare imorgon när man vaknar.
har precis skölt ut min ansiktsmask, och känner mig
jätte fräsch faktist..Har fått de tjejerna får engång i
månaden faktist, ibland får jag ont i huvudet också,
men det går över. Har hört flera gånger under den
senaste månaden att jag har gått ner så mycket i vikt,
blir alltid lika glad när jag får höra det haha.

Är det bara jag som tycker att veckorna går hur snabbt som helst nu?
Snart står man där igen, nytt år och nya löften..
Det är så mycket som händer under vinterperioden.
Julafton, Nyår och my birthday =)
Så på något sätt tycker jag faktist om vintern, det är
mysigt att gå med stora jackor..Sen när man kommer
hem så sätter man sig i badet med varmt vatten och
med varm choklad, det är nog bland det mysigaste,
eller sätta på en film och ha en filt omring sig och
dricka varm choklad  *Längtar faktist* Men bäst av allt
är nog ändå sommaren tycker jag, älskar sol och älskar
att bli brun. Har ni något nyårslöfte som ni redan har
bestämt så kan ni dela med er utav den eller de.
Vad tycker ni bäst om.. vinter eller sommar?


         


Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: roja

haha ronja jag <3 din blogg :D

båda faktiskt

2008-09-29 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0