Piercing dags för tjejerna..



Min dag i skolan har varit jätte rolig faktist, tiden gick
otrolig snabbt kände jag? har inte skrattat så mycket
som jag gjorde idag på SO lektionen, min SO lärare
är helt klart bäst! Vet ni vad han säger från ingenstans?
: Min mamma är en orre, är din det Ronja? hahahaha!
Asså jag höll verkligen på att kissa på mig när han sa
så, alla i klassen började skratta och där satt jag helt
chokad hah. Sen hade vi nutidsfrågor o då kom det en
fråga vart man skulle ringa om de var nöd, då stod de
mellan : 11414,112 eller 911. 112 var rätt men då sa
Momme att man kunde ringa 911 också haha då bad
min lärare mig att prova och dum som ja var ringde jag
och satt på högtalare, och AA de funkade så dom sa: du
har kommit till polisen vad kan jag hjälpa dig med?
haha ja la på och slängde min mobil på bordet och kom
på att jag inte hade ringt dolt då skrämde min lärare mig
och ringde mig med dolt och då trodde jag att det var pol-
isen, haha dum som jag var. Sista lektionen var NO och
då skulle vi ha prov, men ingen gick typ på den lektionen
för att när man har genomgång utav provet så får vi alltid
svaren och sen är det ju bara att göra omprov sen :).
Efter skolan åkte jag, Pendah och Gracia till stan.




Nu har dom äntligen gjort de. (dom kommer tröttna
om en stund, de har till o med jag gjort haha)

Efter stan så åkte jag hem, men träffade Ebru i höjden
så stod och pratade med henne en stund trevligttrevligt.
Sen efter typ 10 min så kom min bror han hade varit på
träning. Stackarn han var helt slut, han hade spelat skol
DM och de vann båda matcherna. Efter hade han träning
med laget. håller tummarna för att din önskan ska slå in
och att du blir en stjärna. När vi kom hem så satte vi båda
oss vid tv då kommer pappa och frågar om vi vill med på
bio så vi går in och sätter oss och kollar om det finns nå-
gon film och det fanns det, den heter; TROPA DE ELITE.
Det var en bra film och den rekomenderar jag.

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Anonym

cok fina tänder penda <3

2008-09-21 @ 19:03:13
Postat av: Anonym

hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahaah

2008-09-22 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0