skolfotot 8/9 - 9/9



Justja, har inte berättat någonting om skolfotografiet ju? hihi..
I måndas hade vi skolfoto, men min skola är så konstig? vi skulle ha gruppbilden på måndagen och portretbilden på tisdagen, varför inte bara ha det samma dag, nej istället ska dom göra allt så kompliserat knasigt tycker jag iallfall..
Men kan börja med hur det gick i måndas, måste bara tilläga en sak, och det är att vi hade SÄMSTA fotografen..
Vet ni varför? hon lät oss bestämma hur vi skulle sitta själva, och tror ni det såg snyggt ut det ser ut som en våg?
eh nepp.. men det kändes som att jag såg helt okej ut på bilden.
Gracia satt bredvid mig.
Hahah en till sak, vi hade gruppbilden ute i regnet så jag skojade med att ja tror att bilden såg bra ut.. plattade mitt hår hur länge som helst, men sen när ja gick ut blev det lockigt igen!
så satte upp det och sen kom mitt falska leende upp (a).
Vi skulle ta spex bild efter vanliga gruppbilden, vi hade sju minuter på oss att fixa till oss så vi såg lite annorlunda ut, jag hade tänkt att ha röda läppar och måla kattsträck och sedan göra min näsa röd.. spela katt förstår ni hah.
Och så skulle jag få sminka Gabriel.. men nej istället var det några töntar i min klass som självklart skulle förstöra för att alltid få som dom vill!
jävla bögar..
Och nu ska ja berätta lite om portretbilden,
Kan börja med att berätta att jag blev jävligt irriterad på en tjej i min klass som alltid ska barnsla sig så jävla mycket, börja puttas och så.. och nu kommer vi till hur jag såg ut på bilden,  okej är ni berädda? :D
JAG LIKNADE EN KOSSA!
.. Mitt hår var spik rakt, ingen volym alls.. lite mascara hade jag utanför också typiskt?
aja var inte så intresserad utav att ta bild heller så bryr mig inte, tog bilden för mammas skull och hon tycker att jag är fin hur som helst så i don't give a fuck.

Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0