tankarna rullar på.



jag vill flytta.. bara bort och glömma allt som hänt.
Sen när man kommer tillbaka är allt glömmt och slippa onödig huvudverk.
känns som att jag bor i ett ställe där man bara känner sig lurad utav falskheten.
Alla man hör nu förtiden är oftas bara falskt.
Det känns jobbigt att inte kunna lita på någon längre..
Vet inte vad jag vill längre, det känns svårt?

Och en till sak jag funderat på.
Hur kan man slå? hur kan man använda våld i huvudtaget?
Det spelar ingen roll, tjej mot tjej eller kille mot kille?
Tjänar man någonting på att slå en person.. fick höra en sak idag som fick mig att tänka till.
Är det inte fegt att gå på många mot en?
Usch fucking smuts folk asså, hade jag sett flera personer slagit en ensam stackare, gud vet inte ens vad jag hade gjort.
Ni tror säker att jag bara säger såhär, men nej!
Och ni killar som slår era tjejer? vafan har ni för respekt, tror ni själva att ni får mer respekt för att ni rör era  tjejer, om det är så ni tänker är ni ute och cyklar.
Och ni tjejer som fortfarande är tillsammans med era killar även fast de slår dig? tycker ni om smärta eller vad är själva grejer.
Även fast ni älskar personen mer än allt måste ni ändå sätta era gränser.
Killen behöver psykis hjälp om han slår dig.

Vet inte varför jag börjar skriva om det här helt plötsligt men .. orkar inte hålla inne på tankarna så jag skriver ner mina tankar här och delar med mig utav dom iställer mihi.
Ett gott råd från mig, om eran kille börjat bete sig aggresivt, så släng honom..
För du vet aldrig, från en smäll till misshandel kanske.
Gör det innan det är försent för det är bara gud som vet när det kommer ske.



Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0