synpoolen.



Det var faktist oväntat roligt.. Hade ingenting i mina tankar under den stunden som jag var där.
Roligast på hela dagen var nog när jag och mamma åkte en ruchelkana, sen gjorde vi string så vi kunde åka snabbare, herregud har aldrig sätt min mamma skratta så mycket som hon gjorde just i den stunden, något jag verkligen älskar är att se henne så glad!
Något som också var roligt och se var när min pappa hoppade från 3 och 5ans trampolin! haha
(har tagit bild på det som ja ska sätta in också)
Stackars lilla sara fick största kallsupen tack vare mig hihi, och vet ni vad hon säger då?
Hon ba; ska säga till min mamma att du ville drunkna mig!
Vet ni hur mycket jag började skratta då eller hihi!

Ska lägga ut två bilder på Saras lillesyster också, finns det någon sötare än Sara och Aisha?









Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0