skoltrött är jag faktist.



Villen ångest jag har som inte skrivit så som jag brukar..
Men har otroligt mycket andra saker i tankarna just nu
tyvär, mycket i skolan och annat som får mig att inte hinna
med så mycket. Har varit i skolan idag, vi hade hemkunskap
och bakade pizza.. (mådde jätte illa utav min)  Men min lärare
tyckte att den smakade jättre bra. Arbetar tillsammans med
Pendah på hemkunskapen. Hade NO idag också, gick genom
provet och vissa ska få göra omprov. Sista lektionen var livsku-
nskap och under den lektionen var jag så trött att jag nästan
skrattade åt allt. När jag kom hem (15.30) gick jag direkt och la
mig i sängen, läste lite i min bok som heter; SHO BRE..
Det är en bok jag verkligen rekomenderar, super duper bra faktist.
Nu är klockan snart 19.00 och har bara legat i sängen och läst och
pluggat, har fått rätt mycket gjort. Ska snart fortsätta med matten, men
det är jobbigt och arbeta med matte nu när man är så trött haha, men
man måste så jag ska väl ta och forstätta. Efter jag är klar ska jag ant-
agligen gå hem till sara eller så ska jag ta ett varmt bad och sedan
kolla om det finns något bra på tv. Efter det ska jag nog lägga mig,
blir en tidig kväll idag är så himla trött.

skriver lite senare om jag orkar.
Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: :)

jag har också läst den, den är skitbra :)

2008-09-23 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0