möten.



Min skoldag har varit helt okej.
Min mamma var i skolan idag pga att vi hade
två möten som jag skrivit i tidigare inlägg.
Idag har jag varit med Rojvan och Murat hela
dagen hah får alltid ett extra leende på mina
läppar när jag är med er, och då menar jag det
verkligen, blir alltid så glad. Det är en sak som
hänt som får mig att må lite sämre men tycker
mer om att gå rakt på sak och berätta sanningen
för en person än att gå bakom personens rygg, därför
sa jag som det var för dig och vet att du blev ledsen
och det gjorde mig verkligen ledsen.. Hade jag kunna
skulle jag göra allt för att få dig att må bättre, men vill
du heldre att jag ska ljuga för dig.
 
 
(alby i mitt hjärta)

skriver mer när jag kommer hem eller så
skriver jag ikväll, är nere i Alby centum .. min
mamma jobbar lite extra här i klädsaffären.

Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0