mår du bra?



Det finns ingen som är äkta!
Jag har inset att folk inte får trycka ner mig längre, jag säger så mycket, men när jag kommer till den stunder då jag får höra tex: tjockis..
När jag kommer till den stunden är jag bara tyst, säger ingenting tillbaka sitter bara och försöker ignonera men det är svårt, det känns verkligen i hjärtat när man blir nertryckt.
Förstår verkligen inte, kan inte få in i min hjärna hur man kan må bra av att få en annan person att må dåligt, hur kan man må bra utav det?
Jag är en person med ett öppet hjärta, jag kan prata ut om saker jag behöver inte slåss för att visa mig stark.
Men folk nu förtiden sätter inte sina gränser, dom slåss för minsta lilla.. & det kan också skada, kan både skada psykist och fysiskt!
Tänk lite innan du gör och säger saker, för det du säger kan skada en för resten utav sitt liv.



Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: samma sak. (tjej)

Ronja, du är en vacker och godhjärtad tjej! Jag kan förstå dig väldigt mycket, asso samma sak har ju hänt mig, fast dom kallade mig för nåt annat självklart. Men du ska nog kämpa genom detta,dom som kallar dig så är inte bara mogna! jävla idioter asso! jag förstår inte heller vrf dom mår så jävlabra av att sänka en person! men jag hoppas att du ska ha det bästa! försök att undvika de som kallar dig så, ha nån pålitlig person bredvid dig som verkligen litar på dig och att du litar på henne/honom också. ha det bäst! puss & kram <3

2008-09-02 @ 18:00:20
Postat av: samma sak. (tjej)

Ronja, du är en vacker och godhjärtad tjej! Jag kan förstå dig väldigt mycket, asso samma sak har ju hänt mig, fast dom kallade mig för nåt annat självklart. Men du ska nog kämpa genom detta,dom som kallar dig så är inte bara mogna! jävla idioter asso! jag förstår inte heller vrf dom mår så jävlabra av att sänka en person! men jag hoppas att du ska ha det bästa! försök att undvika de som kallar dig så, ha nån pålitlig person bredvid dig som verkligen litar på dig och att du litar på henne/honom också. ha det bäst! puss & kram <3

2008-09-02 @ 18:01:07
Postat av: samma sak. (tjej)

Ronja, du är en vacker och godhjärtad tjej! Jag kan förstå dig väldigt mycket, asso samma sak har ju hänt mig, fast dom kallade mig för nåt annat självklart. Men du ska nog kämpa genom detta,dom som kallar dig så är inte bara mogna! jävla idioter asso! jag förstår inte heller vrf dom mår så jävlabra av att sänka en person! men jag hoppas att du ska ha det bästa! försök att undvika de som kallar dig så, ha nån pålitlig person bredvid dig som verkligen litar på dig och att du litar på henne/honom också. ha det bäst! puss & kram <3

2008-09-02 @ 18:01:54
Postat av: Anonym

Känner verkligen igen mig, var jävligt kaxig förr och kunde verkligen försvara mig men när jag fick höra kommentaren tjockis, så tog det verkligen hårt i själen . Sen dess vågar jag verkligen inte säga emot lika mycket som förr i rädsla av att höra saker och bli sårad

2008-09-02 @ 23:30:14
Postat av: IRMA

u are beautiful honey.

2008-09-03 @ 14:57:56
URL: http://irmush.blogg.se/
Postat av: IRMA

vi är inte tjocka vi har bara cuurvees de vackert <3

2008-09-03 @ 14:58:18
URL: http://irmush.blogg.se/
Postat av: Kathiiiy

låt ALDRIG någon sänka din stolthet, dom är så inte värda det! Du är sjukt vacker som du e ronja,kom alltid ihåg det...=)<3

2008-09-06 @ 19:46:32
Postat av: miranda

jag älskar dig för den du är, inte för den som andra vill att du ska vara.

2008-09-07 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0