all feel much better now.



Att få det sagt gjorde verkligen allting mycket bättre.
Det känns som en lättnad i mitt hjärta faktist, tack
gud för att allt gick så bra, tack!

På tal om annat nu då!
jag har gått ner två kg och det syns verkligen,
någonting som jag verkligen älskar är att få
höra fina kommentarer. Idag har jag fått höra
två gånger att jag hade blivit smalare, överlycklig.
Min skoldag har varit bra faktist, varit med
Rojvan och Gääb mycket idag, inte ens gud
vet hur mycket jag älskar de två personerna,
mina barndomsvänner och absolut mina bä-
sta vänner, otroligt mycket kärlek till er bröder.
Min solstråle som gör mina dagar till dom
bästa är ju självklart my black friend Pendah,
älskar dig med syster.


Imorgon har jag två möten i skolan, första börjar
klockan 09.00 och det är lite prat om gymnasium och så.
Andra är med min mentor och min mamma, jag måste
fixa till betygen i NO så ska få lite hjälp på traven hah.
Sen kommer min mamma och han prata om någonting
helt annat som jag tyvär inte kan dela med mig utav, fast
kanske skriver om det lite senare men just för tillfället får
det bli en hemlighet.. Juste gjorde ett matte diagnos för
att kolla vart jag ligger i matte, fick godkänt faktist.
Idag är det mina favvo program på tv, IDOL och
VEM KAN SLÅ PILIP OCH FREDRIK.
Kommer få skratta en aning mycket idag, iallfall utav
det jag sätt på reklamerna. Idol kanal 4 klockan 20.00
KOLLA!  Vem kan slå pilip och fredrik kanal 5 klockan 21.00
KOLLA! ska ut och promenera nu iallafall, ha det så bra så
skriver jag säkert mer ikväll.



Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0