Hålltimma nästan hela dagen?



Jag sitter här vid Cafeterian med Pendah och hade svenska nyss, hah fast svenska lektionen var rolig gjorde inte så speciellt mycket.
Var med Murat hela lektionen för att vi inte hade någon lärare och att Pendah inte kom på lektionen *dum hon är som skolkar tycker jag? haha, fast hon blev ju avstängd utav svenska läraren*
Musiken börjar 10.10 men har inte den lektionen för att min musiklärares pappa har dött   REST IN PEACE.
Nästa lektion börjar 11.20 och det är bild så det kommer att bli roligt, jag älskar verkligen bild!
Håller på med en kandinsky bild som jag har målat av och innan dess gjorde jag rutförstorning utav en ekorre, den blev fin faktist! 
Tror att jag kommer få VG i bild och ska sikta in mot MVG.
Efter bilden har jag LUNCH!
haha Hej jag heter Ronja och ÄÄLSKAR mat (det kanske syns)..
Efter luchen har jag SO, men behöver inte vara med på den lektionen för att dom ska ha prov och jag klarade provet förra terminen så jag behöver inte göra den, hmm vad ska jag göra då? 
Under den lektionen, det kommer jag nog på hah.
Efter So har jag Spanska.. Hola como estas? 
hahahaa asså herregud jag fattar inte vad jag gör på Spanskan egentligen, fattar ingenting ändå?
Gick på spanska i 7an blev kickad i 8an för att jag var så dålig och fick börja i 9an igen haha!
Jajaaaaa i spanskan kommer vi nog ha läxförhör har typ 30 ord jag skrivit ner och tror att det kommer gå bra!
På onsdag har jag möte med Lotten (Studie och yrkesvägsledare) min mamma måste vara dära.. Vi ska kolla in lite gymnariser och kolla hur mina betyg är och villket gymnasium jag kan börja i med mina betyg.
Efter det har jag möte med min mentor som heter Edmond och då ska min mamma också vara där för vi ska prata med min NO lärare som är helt dum i skallen. Vi ska skriva upp allt jag behöver göra i NO så att jag kan bli godkänd i det ämnet.
När jag blir äldre har jag planer för att bli polis eller frisör tror jag iallfall? 

 

Puss, Ronja
                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0