färgade håret



Sitter i skolan och har håltimme i två timmar, ska tränar
lite på SO då har läxförhör idag.Förlåt för att jag inte skrev
någonting igår, kan berätta lite om hur min dag var igår.
Igår väntade jag på Pendah för att hon skulle komma till
mig (efter hon hade gått hem). Jag färgade mitt hår, det
blev jävligt brunt faktist =O Mina ögon lyser som fan nu,
mjau säger jag bara tahah. Efter jag hade gjort de gick
jag ut med Sara, vi promenerade och pratade om allt.
Vi träffade Murat och alla jag och Murat har planerat att
vi ska gifta oss när vi blir äldre. (SKOJ)
Nu luktar mitt hår inte bara så skarrigt, blä hatar lukten
utav hårfärg och det vägar gå bort?!  aja orkar inte skriva
mer så jag skriver när jag kommer hem istället.



Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0