VG barnet är igång och även massor av tankar angående kärleken..



Ska börja med att skrytta lite.
Fick VG på matte läxförhöret och sen fick
jag även VG+ på mitt spanska prov.
Börjar att bli ett VG barn hära och det är
jag faktist glad över, att jag börjat tagit
skolan lite mer på allvar denna termin.

Vet ni villken känsla och upplevelse jag vill
vara med om, tänk dig tanken av att ha en
kille man verkligen inte behöver skämas
för, en kille som älskar dig för den du är.
En som man nästan sover med hela tiden,
sen när man vaknar på morgonen så ser
man att han stirrar dig i ögonen och börjar
förklara för dig hur mycket han verkligen
älskar dig och att det är just du som lyser
upp hans dagar. Det är väl den positiva
sidan med kärleken men sen finns det även
negativa sidor också som avundsjuka och
svartsjuk tillexempel. Men det är något som
ingår i ett förhållande. Jag vill hitta den rätta
som gör mig lycklig, som verkligen får mig
att må bra. Men finns verkligen det en sån?
och vart isånafall..

Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0