trist.



BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Haha, det kan hända? (a)
Titta på dig själv i spegeln: Lite för ofta hah.
Gnälla: Ja, om min kropp och skolan oftast.
Skrika: När jag är arg/sur
Sova: Jag älskar att sova.
Ha ångest: Ja och det är verkligen jobbigt.
Skada dig själv med flit: Never.
Ta mediciner du inte borde ta: Nepps
Vilja dö: har hänt..
Drömma mardrömmar: När det väl händer mår jag dåligt hela dagen..
Drömma sexdrömmar: haha ja!
Ta droger:  Aldrig!
Försöka vara annorlunda: Vill inte vara som alla andra så ja ibland.
Klä dig i svart: Nästan alltid (ser smalare ut hah)
Gå till kyrkan: aldrig faktist.
Gå i skolan: Ja, ett måste.
Röka: Nej håller inte på med sånt.
Ljuga: Njea? nej!
Hata folk: De finns en som ...
Lita på folk: Inte många..

VEM:

Saknar du: nämner inga namn.
Vill du döda: Vet inte(?)
Rörde dig sist: Min bror.
Vill du slå: För många.
Kysste dig sist: Ingen kommentar.
Vill du kittla: Rojvan haha!
Kramade du sist: Mamma.
Vill du prata med: Pendah får mig alltid att skratta så..
Skrek du på sist: Föräldrarna
Vill du vara som: Är mig själv helt enkelt.
Sårade dig sist: Nämner inga namn, men förlåt!
Vill du bli galet full med: Dricker inte.
Gjorde dig riktigt glad senast: Bror
Fick du sms från senast: Sharbel  =O
Ringde dig senast: Pendah
Är snyggast på jorden: Han vet!

HAR DU:
För många vänner:
De jag har duger.
Förföljelsemani: Har tankar att någon förföljer mig så fort de är mörkt. (mörkrädd)
Tvångstankar: För ofta. 
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Mensverk(?).
Färgat håret:Slingrade mitt ihår idag, riktigt fint blev det faktist!
Brutit några ben: Nope, men handleden?
Några piercings: Öron och naveln och tungan.
Egen dator: japps
Bra självförtroende: kan hända ibland.
Kysst någon: Självklart
Sagt jag älskar dig till någon idag: PENDAH!<3
Bjudit ut någon: Nej faktist inte, inte min grej.
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Njea?s
Stulit någonting: Haha ja, men det var läääängesen!
Lämnat landet: För semester
Tuttat eld på nått: Nej, eller hah småsaker.
Gjort något olagligt: Japp.


HUR:

Går du: Snett har jag fått höra flera gånger?
Svarar du i telefonen: "Hallå", "ja" ..
Fördriver du tiden: Datorn och ute.
Mycket pengar har du: Ingenting haha.
Tjänar du pengar: Kanske börjar jobba på donken så..
Ofta diskar du: ibland, inte ofta
Ofta städar du: aldrig faktist, bäddar inte ens min egna säng hahah!
Många stör du dig på: Många, men bajs på dom liksom!
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja självklart..
På gud: ibland, när jag känner för de.. hah
På rymdvarelser: verkligen inte!
Att folk tycker om dig: hoppas det iallafall
På ett liv efter detta: Nope, eller kanske ett liv bland änglarna.
Att fiskar kan tänka: ah, men att dom har fiskminne haha!
Att du kommer leva länge: Man kan dö när som helst.

Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0