omformenterat datan "/



Är hur ledsen som helst just nu..
När jag kom hem från skolan idag och skulle
sätta på min data så fungerade det inte, så
pappa sa att vi var tvungna att omformentera
min data pga att den hade drabbats utav virus..
tänkte inte på vad som menades med omfor-
mention innan han väl hade gjort de.. Ja alla
mina bilder alla mina låtar allt är borta! mina
bilder var alltalltallt, hade bilder på så mycket..
Alla minnen med han jag älskade mest, bilder
som skulle vara roliga att ha kvar ett tag, är
besviken och ledsen, sitter vid min data nu
men den känns absolut inte som min data
längre, har ingenting kvar och ah.. menmen
får ta nya bilder med nya minnen, nya låtar
och ladda ner msn igen, ladda ner nya internet
Och även installera min webb camra som tog
så lång tid senast.. suck så ledsen jag blir!

Skriver mer imorgon.
Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: mati

Sv: man tackar man tackar :D

2008-10-16 @ 23:23:50
URL: http://matila.blogg.se/
Postat av: kathiiiy

ÅÅÅ, det där är super jobbigt, hänt en massa gånger...ushush´:D



Iaf, de va länge sen, vi ses!:)<3

2008-10-17 @ 01:08:29
URL: http://kathiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0