ja må de leva..



Grattis Pendah,Gracia och Tarek <3
hoppas eran dag blir till den absolut
bäääästa med massor av tårta o så!

Jobbig dag idag på morgonen, hade idrott
var inte med pga att jag hade huvudverk
så att det skrek om det, och vet ni vad
som då händer?! får en boll rakt på skallen,
det ända jag tänkte just då var: nu svimmar
jag, men som tur gjorde jag det inte, men
min huvudverk blev bara värre och värre
så valde att gå hem och ta det lugnt..
Efter en stund gick jag ut med Osman
vi tog det lugnt, pratade en stund och så.
Efter det vandrade jag hem till Olle, satt
med han och Fadimana haha.. efter de
orkade jag inte vara inne längre så frågade
Fadimana om hon ville ut, och det ville hon
så vi gick bland annat till pulsen mysigt..
Sen har jag inte gjort så jätte mycket faktist.
Vad har du gjort idag?


Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0