Så mycket tankar i mitt huvud som jag gärna skulle vilja få svar på..



Vet inte riktigt vad det är som har hänt men har haft ont i ryggen i ca tre dagar nu och det är otroligt jobbigt och det gör jätte ont, varje gång jag är ute ber jag någon att knäcka min rygg och när de har gjort det känns det bra i ungefär fem minuter men sedan kommer smärtan tillbaka, några bra råd som botar smärtan?
Nu måste jag också veta, varförvarförvarför har de flesta förändrats? folket nu förtiden beter sig som fucking barn, har stora munar fast de inte vet va de pratar om, är det inte bara lite konstigt att prata skit om en person om man inte ens vet den riktiga sanningen? Jag personligen skulle aldrig kunna bedömma en person efter det jag hör, hör jag något som inte låter bra så går det in genom ena örat och ut genom de andra! Är så trött på all skitsnack man får höra hela tiden, prova vara tysta helt enkelt ska det behöva vara svårare än så.. Som idag tex, satt jag med en tjejkompis och vet ni vad hon börjar göra? Prata skit om sin bästa tjejkompis och tror ni inte att jag fick en liten flipp då? asså männsika! Aja, som ni kanske märker så är jag trött på all skitsnack så sluta att prata det är ni snälla!

På tal om annat nu, min dag idag var great faktist.. Började dagen med Karolin som jag skrev tidigare, vi gick runt och kollade in kläder och sedan ett besök i donken vi satt där och pratade. Efter det så åkte vi till Högdalen och solade, jag fick en fin färg faktist och Karolin brände sig haha. ja vad gjorde jag sedan, åkte tillbaka till stan där jag skulle hoppa på samma tåg som bror och Jannica, hade sällskap med de hem medan Karolin klev av i Liljeholmen för att hon skulle träffa Sofie. När vi klev av i Alby så träffade jag massor av vänner så stod och pratade med de, efter en stund gick jag hem och då höll Ebru mig sällskap. Satt hemma bara och sen skrev Pendah till mig att hon var i pulsen och frågade om jag skulle komma och då beslöt jag mig att åka till Fittja var där till typ 23 och åkte sedan tillbaka till Alby då Danne, Murat och Willy kom och nej de var absolut inte packade någonstans! haha satt med de och skrattade .. Haben, Pendah,Nabbe och Johanna var självklart också dära. Sedan har jag inte gjort så mycket mera faktist, bara tagit dagen som den kommit. Träffade massor av trevligt folk idag också.
Fast nu håller jag på att somna så nu säger jag godnatt, så natti natti på er!

Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0