När försvinner regnet och när kommer solen fram igen..



Igår,
Var i skolan, var trött och hade huvudverk. Mycket tankar som fick mig och inte
känna sån glad känsla som jag nästan alltid har.
Efter skolan var jag hemma en stund sedan till stan där jag och bror träffade
Jannica, jag köpte en navel piercing och fick en loreal rush utav Jannica den
var verkligen jätte bra. Vi blev hungriga, vi drog till donken i sergel typ men jag
provade den där crispy chicken salladen och den var helt fantastisk faktist.
(om ni inte har provat den så gör det).

Efter det åkte jag och bror till hornstull och solade. Jag har kommit på en sak!
Det är ingen menning att jag solar, blir ändå inte brun.. Eller jo min kropp blir
brun men verkligen inte ansiktet, helt onödigt.
Vad gjorde jag mer, när jag sedan kom hem så kollade jag på tv. Efterlyst och
Insider. Insider var verkligen jätte intressant denna gång, de handlade om nät
pedofiler och de intevjudade den så kallade alexandra mannen, han hade
haft sex med 58 st som han träffat genom nätet och köpt sex från de.
Tre utav de 58 visade sig vara minderåriga. Ena var 12 och de två andra var 13.
Ena 13 åringen blev till och med gravid. Han ska få 10 års fängelse.
Men vet ni va puckot säger mitt under intervjun? jo exakt såhära.
- visst de kan sätta in mig i 10 år, men tror de inte att jag kommer fortsätta köpa
sex när jag kommer ut?
Hur stört är inte det, vilken skam han måste vara för sin familj. Usch säger jag bara.

Idag,
Var i skolan, var fortfarande på dåligt humör precis som dagen innan. Hade varit på min första lektion som var svenska då min kock kom upp till min klass och frågade mig, Momme och Peter om vi ville hjälpa till i köket fram till 1. Det innebar att vi missa två lektioner, musik och bild. Fyfan va jobbigt det var att stå vid köket faktist, och ännu jobbigare var det att stå vid disken. Men det som ändå var jobbigast var tanken..  Och alla sms du skickade till mig, jag mår så dåligt pga av detta. Du kan inte förstå! menmen, när jag kom upp till SO lektionen kollade vi på en film som var i en halvtimme sedan hade jag spanska. Satt på lektionen och kände mig bara yrare och att mitt huvud kommer att explodera när som helst så jag gick tidigare från den lektionen. Kom hem  och tog det lugnt, vilade ut för att klockan 6 skulle jag och Murat åka till Hallunda och gå  till botvids öppethus. Vi gick dit runt 6 som planerat, träffade så många man kände. (Både positivt och negativt). Gick och kollade in deras frisör sal, och det var fantastiskt! Så fin och stor sal hade det. Folk pratar så mycket negativt om botvid, men hur kan man bedöma en skola fast man inte går dära, och bara för att den ligger i botkyrka(?)
Folk med problem med andra ord. Runt 8 tiden kom jag hem, kollade på tv fram tills nu och nu ska jag typ gå och lägga mig faktist. Ska åka till Storvretsbadet med klassen imorgon och ta simtest och livräddningskurser mycket intressant faktist. Och jag ska även göra mitt bästa, satsar nämligen på VG i idrott. Skriver mer om hur det gick imorgon för jag vet ju inte hur det kommer gå i förhand precis haha. Ha det så bra.

Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha samma här, min kropp blir jättebrun alltid när jag solar, men aldrig ansiktet tycker jag hah sämst :(

Precis, man ska inte döma utan att ha vetskap..

2008-11-21 @ 13:05:24
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det handlar inte om skolan utan personerna som går där . drf snackar folk dåligt om st botvids

2008-11-21 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0