nya tankar och även nya åsikter!



Sitter hära i min ensamhet känns det som, känner mig ensam och trött
vill kunna ha någon och mysa med but.. Den rätta verkar aldrig dyka upp,
aja nya tag är det som gäller, nya tankar och nya åsikter!
Sitter och väntar tills min kära familj ska sätta igång sex and the city, jag
älskar den filmen verkligen, otroligt bra film och har hört att det ska kom-
ma ut en 2a på den så det gjorde mig glad haha..
Min dag har varit lung och skön, inte gjort så mycket skrev min bokrecent-
ion och ska skriva ut den imorgon i skolan och sedan hålla tummarna på
ett mvg haha.  Vad har ni själva gjort idag?



ska kila iväg och kolla på filmen nu.
Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0