kommentera och tyck till.



Kan inte somna, hopplöst..
Har försökt somna sen 02.00 ungefär, men de
funkar helt enkelt inte.
Måste bara tilläga en sak. Det är många som
läser min blogg, men det är alldeles för få som
kommenterar det jag skrivet, finns det något jag
kan förbättra, något som jag borde skriva mer om?
Vad tycker ni, jag skriver mest för att folket ska tycka
det är intressant, så.. kommentera gärna mer och
berätta gärna vad det är jag kan förbättra med mitt
bloggande, det skulle jag verkligen uppskatta!

Godnatt säger en flicka som inte kan somna "/
Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du bryr dig vad vi vill läsa om hehe. Jag skulle gärna vilja läsa lite mer om dina inre tankars,det du känner,det du bryr dig om.

2008-11-01 @ 15:16:54
Postat av: Anonym

skriv mycket, och om kärlek också. TACK!

2008-11-01 @ 17:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0