It's dark outside now.



Kom precis hem från skolan typ, och herregud va mörkt det är ute nu förtiden.
Och klockan är ju bara lite mer än fyra.. Det är nog det som är så negativa med
vinter. Jag är mörkrädd, jätte rädd för mörker så det är nog det som är det jobb-
iga för mig iallafall. Var inte med på min idrotts lektion idag, åkte med till Sätras
nya skola där Pendah ska börja. Vet ni hur otroligt mycket läxor jag har nu eller (?)
Och har ett prov som handlar om klimat och jorden på fredag och jag kan verkligen
ingenting om det. Det påminner för mycket om NO det är nog därför jag inte förstår
så mycket.. Hatar NO. Annars, vad ska jag hitta på för något idag då? Typ bara sitta
hemma och plugga tror jag, om inte något annat dyker upp istället. Men ska sätta
igång med pluggandet nu så jag skriver mer ikväll.

Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0