Det blev roligt trots allt.



Kom precis hem ungefär, min dag blev lyckad ändå!
Under älvsjö mässan träffade jag massor av människor som jag
inte träffat på jätte länge, vissa kändes det bra att träffa andra inte.
Blev jätte intresserad för ett gymnasium som ligger i värmdö, 20 min
från slussen alltså, så hela resan för mig tar ungefär 50 min isånafall.
Frisör är något jag vill bli, man behöver 105 poäng där och det är bra
det iallafall.. När jag skulle åka hem från älvsjö fick jag sällskap utav
Kattie, Andra och Momme, ni gjorde resan bra vänner! haha.
Efter det följde jag med momme till hydro, vi satt där och prata och sedan
kom Pendah, we all miss you bbendah, men det är roligt att du trivs i din
nya skola iallafall. Nu ska jag gå och bada så vi hörs när vi hörs.

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Andra

vad söt, detsamma <3



joo, jag förstår hur du menar. Det är precis det som folk håller på med just nu

2008-11-13 @ 19:17:52
URL: http://aaandra.blogg.se/
Postat av: Andra

hihihi <3

2008-11-13 @ 19:34:00
URL: http://aaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0