Paaaarty.



Festen igår var helt okej faktist, lite saker som gjorde festen till...Men så fort det kom någon kille och dansade bakom mig sa jag bara, Pojkvän. Då försvann de lika snabbt som de kom fram, (har inte kille men kände inte bara för att dansa med vilt främande killar). Fick se en person igår som på sätt och vis förstörde min kväll, fick ha ögonen öppna hela tiden för att se om han/hon kollade på om ja dansade, det skulle kännas fel efter allt jag och han/hon har gått egenom och sedan stå och dansa och fucka ur, nej jag har funderat ganska länge nu att fester som the wave förstör rätt så mycket faktist. Kommer ihåg vad som hände när jag gick på förra the wave och igår kom tanken tillbaka som gjorde mig illa..
Satt vaken till 06.45 igår och bara tänkte, tänkte och tänkte. Tänkte speciellt på blickarna jag fick under kvällen och saknaden som skavde mot mitt hjärta.




7/12-08 (andra advent).

Vaknade upp i Mirandas säng klockan 15.02, kände att jag hade huvudverk och mådde illa. Miranda sov i sin mammas säng men vaknade samtidigt som jag och kom in till mig, vi satt och pratade en stund om allt precis allt, jag försökte förklara för henne hur dåligt jag mår nu. Men det var svårt att förklara, fick inte ut så mycket så istället gick vi till köket och lagade mat, det blev bacon med makaroner, är inte så jätte förtjust i bacon men åt ändå. Åkte hem runt 17 tiden, när jag var i slussen ville jag dö. Satt på tåget hem och kände hur värken i magen kom helt oväntat och en sån smärta har jag aldrig haft i magen. Viste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, fick tårar i ögat på tåget men torkade bort de snabbt och kände att jag började må illa, satt och funderade på vad jag skulle göra, hur jag skulle klara en halvtimme utan att få gå på toaletten och spy. Men tack var det ipoden så klarade jag mig, när jag kom hem så gjorde jag det som behövdes göra men känner mig ändå inte tillräckligt bra, men ska försöka gå till skolan imorgon iallafall. När jag kom hem var även jannica hära som satt o tröstade mig när mina tårar kom när jag kände att  värken började komma tillbaka, snällt av dig gullis. Imorgon ska vi börja träna i östermalmstorg och det ser jag verkligen fram emot, hoppas att det är något för mig. Men vill även så jätte gärna gå kvar på boxningen med Nicole så vet inte hur jag ska göra (?), blir det inte för mycket med träning först i stan och sedan åka till fittja och träna boxning tre gånger i veckan och resten utav dagarna utom lörda tränar jag bara i stan.  Jag kommer nog vara slut som person, och sen alla läxor jag kommer få. Gud tanken gör mig bara snurrig.Idag är det andra advent men våran familj har inte firat det med något speciellt,
har ni gjort något speciellt idag?

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: -

har miranda blogg ?

2008-12-08 @ 00:55:25
Postat av: Jackeline Perez

hej, nu börjar jag blogga igen på blogg.se :)

kika gärna in!

Kram

2008-12-08 @ 22:33:49
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0