nyårsafton todaaay.



fick en kommentar där det stod vad jag hade köpt till mina nära och kära i present.
Till min bror köpte jag en jätte god perfym som hete: clinique happy for men 600 kr i affären, men rekomenderar den!
Till min moder köpte jag alla olika sorts krämer från body shop, en kräm kostar 165 kr men även de luktar fantastiskt! Pappa fick ingenting, haha!  mina tjej kusiner fick lite smink och smycken och killkusinerna fick kläder.. sen har jag inte köpt någonting mer eftersom jag själv inte har så mycket pengar..





29/12 spenderade jag min dag i stan med Bror, Cem och Shahin gick runt i timmar bara för att bror skulle hitta nyårskläder. Till sist hittade han det han ville ha så vi åkte hem. Gick hem och fixade mig och drog på bio med Asia och tjejerna, såg rock&rolla någon mer som sätt den? om inte så rekomenderar jag den inte!  När jag kom hem träffade jag O en stund och vi var tillsammans till 02.10, tiden går alltid snabbt med dig plutteskutten. igår var jag  i stan igen, fick sällskap till skärholmen utav Sara, Yasin och Saras kompis från gbg. Sen lämnade de mig och jag åkte till stan ensam där jag träffade Jannica och Bettina, gick och åt i kungshallen och jag beställde taco som smakade gammalt :/. efter det åkte vi till östermalmstorg och gick till Jannicas mammas frisör där jag klippte mig lite och färjade blonda slingor och ja, håret blev verkligen mycket ljusare. Men ser faktist mycket äldre ut nu och det har även min far sagt :$.

Idag är det nyårsafton och har inga planer bara ta det lugnt och så.
Vad ska ni göra idag?

Ni är underbara tjejer!



Ps. lägg märke till bloggen, jätte fin!
Tack Hannah.

Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Hannah

:) <3

2009-01-01 @ 15:20:01
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Nicole

Gumman <3

2009-01-01 @ 23:51:38
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0