be strong.



vill börja med att säga att filmen flyga drake var riktigt bra!
fick en tår i ögat så ladda eller hyr den..

Har alltid hört att man ska visa sig stark..
Men hur ska man kunna visa sig stark när man vill gråta? när man vill ut med alla känslor, när man känner att man inte orkar mer och hur fan ska man kunna visa sig stark när allt man ser bara är svart?
Varjevarje dag får jag höra dumma kommentarer om hur jag ser ut, att jag är tjock och en jävla massa saker.. Tror du inte jag redan vet att jag inte är den vackraste, jag vet även att jag inte är den smalaste men jag har ett fint hjärta, ett jävligt fint hjärta också, jag har ett hjärta men kanske inte världens finaste utseende, men du?
Vad har du? INGENTING.. du har inge hjärta och du är absolut inte fin? Så va fan varför ska du ens öppna din mun.
Jag spelar att jag inte tar åt mig när du bara trampar ner mig, men sen när jag kommer hem och får tanken tillbaka kommer just det du sagt till mig upp i min hjärna först och tro mig det är inte ett dugg roligt!
men jag är stark, jag visar mig aldrig svag framför mina vänner men GUD jag säger bara gud så svag jag är när jag är ensam sen..




Skriver mer sen.
Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: Minna

Skit i vad andra tycker du vet vem du är och har inte rätt och höra såna saker.. De är bara folk som är avesjuka på di...

2008-08-28 @ 00:45:09
URL: http://minnauussilta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0