2010 – en tillbakablick



ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Jag ska inte klaga :)
Bättre än förra året? –Jag kan säga såhära, förra året visste jag inte så mycket men nu har jag lärt mig en massa och tar det med mig nu.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? –Resan till Libanon? Tiden med världens bästa pojkvän, dock slut nu och tiden-minnerna med vännerna, helt underbart!  
Har du flyttat under år 2010? – Nopp, bott här hela livet.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Absolut.
I så fall vilken? – Toni Braxton - Yesterday, helt klart en favorit.
Har du kysst en främling? – Nej det har jag inte :)


Efter en heldag med sol i libanon.


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Den har varit till och från, det var under 2010 det nådde slutet tyvärr.
Har du varit kär? -Yes och är
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Jaop..
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Hemligt? Nej det var inte hemligt alls :)


Min kärlek till mamma är obeskrivlig, jag älskar dig.

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, inte självmord. Dock förlorat en vän till mig.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Haha nej, hatar bråk.
Varit i slagsmål? – Nopp.


Gud tar de finaste änglarna först, vila i frid Seedy.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -Ja, men tackar gud att jag lärt mig utav det istället.
I så fall vad? – Ingenting jag vill ta upp här.
Har du skämt ut dig? – Nej? så allvarligt var det inte.
Har du ljugit för en vän? – ja.
Har du varit ute en hel natt? – Ja, typ inatt? haha
Har du blivit tagen av polisen? – Nej, bustjej är jag iallafall inte.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.


ME

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – John bauer i Liljeholmen.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej.
Hatar du någon på din skola? - Haha men nej
Har du gjort något framsteg? – Ja, skolan går bra faktiskt.
Haft alla rätt på ett prov? – Nej.. :$




VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Ja det har jag.  
Har du förlorat en vän? – Yes, lite synd det också men man inser ju saker varje dag.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja och det är jag jätte glad för!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej inte gått bakom ryggen.
Har du ljugit för en bästavän? – Nej.
Har du haft en relation med en vän? – Nej :)


Jag och Nicole.

Jag och Steffi.

Jag och Ipek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0