My heart is refusing me



Ja, här sitter jag igen. En lördag kväll och inte gör sådär jätte mycket. Har ganska ont i huvudet, mamma kommer hem också. Hon och pappa åkte till bror i två dagar så ska väl möta de snart och umgås med de en stund. Pappa åker bort imorgon och han har lovat mig att när han kommer hem så ska vi börja övningsköra men än så länge är det bara att vänta.

Vad händer idag då? Antar att de flesta är i stan och festar.. Jag trodde att jag skulle bli den tjejen som skulle vara ute och festa varje helg, men sanningen är den att jag inte varit ute en enda gång sen jag fyllde 18.. På onsdag åker jag på kryssning igen, ska bli roligt det iallafall :)



Igår hade vi som sagt film mys hos mig :)


Igår tog jag och Steffi en kvällspromenad... Hiding!


Mitt hjärta, bästa vän och storesyster.
 

Ögonsten


På väg hem från fittja.


En till :)


Tja!


Älskar vädret!


Jag och steff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0