Mysmysmys



Ipek kom och mötte mig vid min port och vi promenerade lite, vi gick sedan hem till henne där vi satt en stund, väntade på Sellå som kom och plockade upp oss utanför ip med Yelda. Vi åkte till Flempan för att Ipek skulle prata med en viss person och sen åt vi även i casa bianca, myspys blev det iallafall och väldigt bra sällskap haha. Vad gjorde vi sen? Släppte av Yelda i Fittja och åkte till Liljeholmen där vi plockade upp Gydyl, körde hem henne och sen åkte jag hem.

Steff kom hem till mig en stund och nu sitter jag och bara tar det lugnt, skönt att det är fredag imorgon!


Innan de mötte upp mig.


Om inte jag älskar dig, vem älskar dig då? Du är jag och jag är du.


Världens finaste.


När de släppte av mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0