Inget går snett om man siktar rätt :)



En irriterad Ronja skriver. Idag har solen varit på topp och min dag har varit skön, tagit en långpromenad efter skolan. Träffade Sara en stund också, hunnit med ganska mycket, invigit vårjackan.. Trots att jag är så sjuk som jag inte varit på ett tag, nu är rösten helt gone. Tur att det blir rättegång imorgon också, då sitter jag tyst och ber till gud att allt går så bra som möjligt. *prosit* nyste nyss.. Hahaha, kom på en sak, fick världens sötaste komplimang idag, snutte säger jag bara! Längtar till sommarkvällarna, tjocktröjan och grillen med vännerna, sommardagarna, bikini och bad :)) Snart är den här, nu är det bara att köra igång igen haha, sommaren 10 :)

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0