im in love



Hejhej

Saknat mig? Jag har iallafall saknat er, ville bara tacka för alla fina kommentarer. Sitter i skolan och tittar bilder på google, ser lite fina bilder på beckham. Han är verkligen jätte jätte fin... Min blivande man ;) Drömde om honom i natt hahaha och nej är inte desperat tycker bara att han är fin. Okej slut pratat om hetingen. Vad har ni för er just nu? Själv har jag naturkunskap... Mitt värsta ämne! Jag är sjuk, hostar & ont i hela kroppen..

RING MIG NÄR NI HITTAT NÅGON FINARE =)











Kommentarer
Postat av: Elin

Nä, har ni börjat med naturkunskap?! :o vad kul...

Du är myyyyycket finare är Beckham Ronja, mycket!! älskling <3

2010-01-12 @ 14:40:35
URL: http://elinnhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0