Bara för att ..



ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? - Fram och tillbaka, ibland bra och ibland dåligt.
Bättre än förra året? - Nej det kan jag inte kalla det, mer drama de här året.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Absolut, underbara minnen har dykt upp.
Har du flyttat under år nollnio? - Aldrig flyttat en enda gång.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Kesha - Tik tok & Livvi France ft Pitbull - Now im that bitch 
Har du kysst  en främling? -  Nepp.

 
KÄRLEK
Har du varit kär? - Ja det är jag, även nu.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja och menat det från hjärtat
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  (?)
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.
Har du haft ett förhållande? Ja det har jag.
Har du varit otrogen? Otrogenhet är det värsta i ett förhållande, skulle aldrig kunna vara det..

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/begått självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Nejnejnej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - Nej, är ingen bråkstake.
Varit i slagsmål? - På skoj, ja.
Har gråtit på grund av kärleken? - Inte bara engång.

 

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ångra aldrig någonting utan lär dig utav det.
Isåfall vad? - Det finns inget jag kommer på just nu som jag verkligen ångrar.
Har du skämt ut dig? - Haha vardagsgrej för mig.
Har du ljugit för en vän? - Att hålla något hemligt och inte berättat det räknas inte som ljuga.
Har du varit ute en hel natt? - Ja det har jag, (nyår).
Har du blivit tagen av polisen? - Hahah nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Yes box
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Yes box.
Gillar du någon just nu? Inte gillar, utan älskar.


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - John bauer gymnasiumet i liljeholmen.
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Haha nej absolut inte.
Hatar du ngn på din skola? - Nej? känner inte så många än.
Har du gjort ngt framsteg? - Verkligen, valt något som kanske är bäst för mig.
Haft alla rätt på ett prov? - Alla rätt? aldrig hänt.. Nej men inte alla iallafall.
Vad gör du på fritiden? - Umgås med vännerna och tar det lugnt.

 

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
- Absolut.
Har du förlorat en vän? - Kan inte påstå att jag har förlorat någon, men kan heller inte påstå att vi har bästa kontakten idag. Men det är inte så att jag förlorat någon, de har mitt nr så vill de hitta på något kan de alltid slå en signal.
Har du slagit en vän? - Jag slår inte mina vänner.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja det har jag.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej, skulle inte hända heller.
Har du ljugit för en bästavän? - Inte medvetet iallafall.
Har du en vän du verkligen kan lita på? - Ja, verkligen och det vill jag tacka för!
Har du haft en relation med en vän? - Nix pix




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0