Gud tar de bästa först.



Seedy min vän, rättegången pågår ju nu. Det är stängda dörrar, men din bror håller mig uppdaterad hela tiden och berättar hur det går. Seedy din syster bjöd hem mig till er igår, ska förbi någondag. Vi alla saknar dig, vi tänker på dig hela tiden. Det här är fel, inte okej.. Inte du, den mest omtänksamma personen, han med den finaste personligheten. Jag tänker på dig ofta, ber för din familj, så det får den styrkan de behöver.

Din familj är lika underbar som dig, så snälla och omtänksamma. Rättvisan slår snart in Seedy, du ska få se. Jag vet att du kollar ner och vakar över oss alla nu. Men gud tog dig för tidigt från oss, vi var inte beredd på det här. Men du har ju hittat hem nu, dit du hör hemma.. I paradiset ♥




Kommentarer
Postat av: Steffi

Jätte fina ord du skrev gumman .. <3 VILA I FRID SEEDY Alla tänker på dig och alla saknar dig. Du va en jätte underbar person du ville allas bästa Du hade ett stort hjärta av guld, Vi kommer aldrig att glömma dig.. <3

2010-12-22 @ 10:06:59
Postat av: Nicole

<3<3<3

2010-12-22 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0