sann kärlek



Vaknade på ett dåligt sätt, låg i sängen och sov så skönt. Hör att det plingar på dörren men ignorerar det, hör att det plingar igen och inge och igen.. Ja minns 20 gånger utan att överdriva. Nyvaken med håret överallt och linnet och shortsen springer jag upp och ser... barnen från gården!!!!! Obeservera att klockan var halv 11. Frågar va det håller på med när jag får till svar "sover du fortfaraaaaande?" De gick och jag la mig igen.. Värken i magen började komma så jag gick upp och tog två iprem, sen vaknade pappa och vi fixade till oss lite och åkte till maxi, vi handlade lite och så :) Nu har jag laddat ner 4 filmer, så ska nog lata mig framför datorn idag.

1. Verkar vara en helt störd film haha..


2. Den nya beck filmen..


3. Så bäst


4. Jag tror inte att det finns bättre - kniven i hjärtat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0