take me away to a secret place



Åkte och fikade trots att jag kände mig hängig. Träffade Asia innan vi mötte upp Nicole i centrum. Hon fixade en sak till Anastasia och sen åkte vi in mot stan. När vi satt och fikade såg jag Jannica och Felicia så pratade med de en stund och sen beställde jag med varmchockad. Vi satt där ett tag och sen rörde vi oss mot slussen där vi alla åt. Efter det åkte vi till mig och jag hämtade mina sovgrejer eftersom jag skulle sova hos Tasia, efter det lämnade vi hem Nicole och sen gick vi till Tasia, sen rörde vi oss mot pulsen där det var filmkväll. Alla var dära, efter filmen gick vi runt en stund och sen smsade jag Asia och sa att hon skulle ta en promenad med oss, hon kom och sen började vandringen runt halv 2. Sen var vi i Fittja centrum en stund och så. Kvällen var rolig tillsammans med Anastasia, vi har alltid lika roligt. Somnade runt halv 5. Vaknade av att hennes hund olle slickade mig i ansiktet men troddde att det var Anastasia som slickade och blev skit rädd och började skratta. Hon doooog av garv för min minn var tydligen roligt. Snarkat har jag också gjort lite grann men det är inte så konstigt, är täppt i hela näsan och hostar så skyller på förskyllningen. Imorgon ska jag till skolan trots att jag inte är 100% frisk. Men ska inte vara med på idrotten sista lektionen så mamma och jag ska skriva en lapp till min idrottslärare strax. Imorgon ska jag med Tasia och fixa hennes hår i södertälje, sen får jag se vad som händer.



                                                 Bjuder på en bild på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0