You know i never wanna hurt you!



Ligger ner bäddad i sängen med täcket och tjocktröja över mig, fryser ändå. Pumpar volymen på högsta volymen i cost hörlurarna, kanske inte så jätte bra för mitt öra nu men känner mig verkligen som att jag är inne i musikens värld och älskar den känslan. Känner att halsen har blivit allt mer svullen och svårare att svälja, suck.. Åt isglass ute i kylan idag och det var verkligen skit skönt för halsen, yummiyummi. Som sagt, ska vara hemma från skolan imorgon också. Men på Onsdag måste jag nog gå, har en redovisning på fredag och måste fråga min grupp vad det är jag ska göra.. Tänka på skolan samtidigt som man ligger såhära är väligt jobbigt. Vill ha älsklingen här nu, men då blir han också sjuk så det var ingen bra idé egentligen. Men ska sluta skriva nu så vi hörs senare eller imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0