Glädjespridare.



Jag har så otroligt mycket kärlek i mig nu, det känns som att jag har fullt med fjärillar i hela kroppen som flyger runt och jag kan inte sitta stilla. Saknar älsklingen jätte mycket och det bästa nu skulle vara om han var här nu så han fick all min kärlek just nu. En stor bamsekram från honom skulle jag kunna döda för just nu, så mycket saknar jag honom. Älskar den här känslan och hoppas att den varar länge, hat är ingenting som jag tycker om. Det är bara helt onödigt tycker jag. Jag ligger i min säng och meningen är att jag ska sova men det går inte, är inte trött och hostan irriterar mig. Men vad gör det? man dör inte utav lite hosta. Mamma räddade kvällen, hela familjen var samlad i mitt rum och skrattade.. Gud så roligt det var! Det ända negativa nu är pencilinet jag måste ta, som får mig att må väldigt illa. Nu har jag fått skriva av mig lite och det var skönt det.

Jag älskar dig mitt hjärta, snart är det ett år och fyra månader =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0