svar till the secret one.



Fråga:
[ The secret one ] om I need you my hero.:
skulle gärna vilja veta vem den olyckliga kärleken är? :) eller berätta lite mer om han..

Svar: 
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, beskriva med så många ord om hur bra han är. Han är underbar, men något gick snett. Något jag aldrig trodde skulle hända. Där fanns bevis på att man aldrig ska ta något förgivet och tro att något håller livet ut.. Någon dag försvinner det man bäst tycker om sakta sakta.. Som jag skrev innan väljer jag att inte skriva några namn, de som känner mig vet vem jag menar. Hade det varit bra mellan han o mig hade jag inte tvekat på att skriva namnet men nu är det så komplicerat och jobbigt så jag avstår från det. Vem är du? :)



Kommentarer
Postat av: [ The secret one ]

Jobbigt jobbigt :/ men vad hände mellan er då?

Jag förblir "The secret one" ;)

2009-05-23 @ 19:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0