Jag är så utråkad och ibland tycker jag inte om när lärarna är sjuka..



Nu har jag tråkigt därför sitter jag vid en data i skolan och gör absolut ingenting. Egentligen tycker jag att man ska plugga när man har en liten stund över men inte ens det orkar jag. Jag la mig inte så sent igår och trots det är jag jätte trött. Jag känner mig hängig. Jag orkar inte med någonting, detta är slutet på någonting som varit underbart. Jag känner verkligen hur jobbigt det blir ju längre tiden går. Jag har nationella snart, nu sitter Nicole och skriver provet och håller tummarna att det går bra för henne. Efter skolan ska jag åka till Skärholmen och prova lite klänningar med Eva, direkt efter kanske det blir stan om vi inte hittar någon bra där. Efter klänningstittandet ska jag åka och träna, ska försöka få med mig Nicole också. Det är roligare att träna med en vän, det blir lite långtråkigt att träna ensam. Nej men nu ska jag gå och förbereda mig inför provet, buhu hatar prov. Skriver mer lite senare ikväll och berättar hur det gick.


Jag tycker att den här bilden är jätte fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0