Är så trött på allt nu, förstår ingenting..



Jag kan förstå att det inte är så roligt att läsa min blogg när jag är så negativ och ledsen ibland, men jag har också känslor. Mitt humör kan inte alltid vara på topp. Och eftersom det är min blogg så tycker inte jag att jag ska behöva spela som att jag är glad och skriva på ett positivt sätt om det verkligen inte är på det humöret jag är.. Just nu är det inte så att jag är på världens bästa humör, mina känslor har lyckats lura mig igen och det känns jobbigt. Ibland känns det som att jag vill lägga mig ner och sova, sova och sova sedan bara vakna av att allt är bra igen. Men det är en önskan, vet att den aldrig kommer slå in.. Men man har rätt att få fantisera lite, som jag börjat göra rätt så ofta nu, vi är så lika och det skadar mig att veta.. Veta att det går åt fel håll. Livet går vidare, man har sina jobbiga dagar och en period som inte alltid känns skön och rolig, men även den försvinner så småning om.. Precis som känslorna.. Ingenting är ditt fel, men inte mitt fel heller. Vi kanske har haft våran tid tillsammans, det kanske inte är meningen att det ska vara vi mer.. men?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0