Varför?



Idag träffade jag Nicole en snabbis och gav henne lite grejer, följde med henne en bit mot S hus. Såg Fia på vägen så hade sällskap tillbaka till centrum. Åkte sedan vidare med mamma och pappa till Huddinge där vi satt i 4 timmar hos pappas kompis som jag inte träffat på länge. Roligt och trevlig stämning. Sen åkte pappa och mamma och hämtade upp Rasmus. Vi satt där yttligare en stund. Han bjöd på mat och så. Har precis skrivit klart min bokrecension och den blev helt okej. Ska förbättra den lite imorgon när jag skriver den på datorn. Men nu börjar jag känna att jag blir på dåligt humör. Tack, verkligen tack! men nu vet jag ju trots allt vart vi står och så. Men dåligt humör blev jag nu och nu känner jag att jag inte orkar skriva mer så vi hörs när vi hörs.

                                               Kände för att lägga ut en fjortisbild på mig och Nicole idag.
                                                                          




Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0