Ångra aldrig det som en gång i tiden fick dig att le.



Nu sitter jag i skolan och inte gör så jätte mycket, börjar lektionen 10 över 1.. Slutar runt tre idag och då ska jag träffa Hannis, kanske Nicole också. Vi ska hem till mig och hämta pengar, promenera till Eriksberg för att äta och sedan röra oss mot Skärholmen. Vet ni vad jag frågade mamma igår? om jag får följa med Hannah och hennes familj till Italien i sommar och vet ni vad hon svarade?  "jag måste prata med hennes mamma och så först". Fyfan om de blir Italien för oss.. Det är bara att njuta då, sola och bli brun. Vi ska vara där i två veckor då. I like, i like och i like.





Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: omtii

me like too :D = mi piace :P på italienska=D

2009-03-17 @ 16:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0