yees.



Kan börja med att skriva att jag fick resultatet om vilket gymnasium jag kom in på idag, det blev frisör i John bauer. Mitt första val!

Du är antagen till val 1:
Specialutformat program HV - frisör, John Bauergymnsiet Stockholm.

Sitter och chattar med miranda, och om två år ska vi flytta ihop och åka till kreta i ett halvår (?) hahahaha. Iallafall, idag träffade jag Johanna. Följde med henne till Salem där hon bor. Vi satt hos henne en stund, hon tog pengar och sen åkte vi tillbaka till alby, hennes pappa körde hit oss. Vi gick mot tunnelbanan  och åkte till skärholmen. Johanna köpte sig en bikini. Sen rörde vi oss hemåt, planen var att gå till flottsbro. Orkade inte de så jag gick hem, eller hem och hem. Har suttit ute på gården och lekt med alla pluttar. När jag kom upp så gick jag ut på balkongen och rakade bena, bästa ljuset där och sedan hoppade jag in i badet. Nu sitter jag här och inte gör någonting, kanske ska träffa sötisen snart.



Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis Till intagningen till frisöskolan.

Lycka till kram farmor

2009-07-02 @ 07:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0