WOHOO MIRANDA HÄÄÄRAA!



Tjenare nattfolket som är uppe nu! Måste bara nämna för er alla att detta är en underbar tjej. Hon har ALLT som man kan önska sig, och de är ett hjärta av guld, silver, brons, allt ! Min lilla älskling ronja är den underbaraste i hela vida världen. Vet inte vad jag skulle göra utan henne, hon betyder så otroligt mycket! Inte ETT jävla fucking steg utan henne, inte ens en tå! En sådan fin människa som hon är förtjänar allt fin i världen. världens tjockase bok med världens finaste ord skulle inte ens beskriva en liten del av henne. Vill hon ha vatten ska hon få havet. Ella es la hermosa reina. Allt jag vill säga är att hon är min bästa vän och jag ställer upp för henne vad som än händer. Jag älskar henne och det borde dom flesta göra. Hon är en stor del av mitt liv så om hon blir skadad blir jag det med. Honey, don't you dair forget that I always will be here for you. Alltid du och jag även om världen går under. No matter what!



/Din Miranda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0