maybe one day you'll realize that you had a good girl in your life.



Sitter hemma och tråkar, hatar verkligen vädret. Det skulle vara en mysig kväll hos Miranda idag men nu vart det ändrade planer och samtidigt lyckades jag hinna bli irriterad. Men istället för det ska jag träffa min prinsessa och ta det lugnt. Det är fittja skiten idag och måste dit och köpa ett äpple, efterlängtat. Fixade mina naglar igår också. Valde att göra de utan någon färg eftersom Daniella ska på semester och då ser man inte utväxten lika mycket. Har tid i slutet av juli igen. Ska börja göra mig i ordning nu för Nicole kan ringa när som helst och säga att jag ska åka till Fittja. Så skriver mer imorn.

Sunshine.




Kommentarer
Postat av: Anonym

taaack sötis ! Hallo ja vill ha bilderna och din bror är galet trög ahhaha! =D

2009-06-05 @ 16:31:49
URL: http://anoonym.blogg.se/
Postat av: Jonas, Johanna & barnen

Hörde en liten fågel viska i mitt öra att du har en blogg, kul!

Då kan jag/vi kika in här och se vad du har för dig då vi ju tyvärr inte ses så mycket i verkligheten...

Vi ses väl imorgon på kalaset?

Kramar Johanna m. familj.

2009-06-06 @ 09:34:42
URL: http://www.mingoafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0