För mig är det bara du, bara bara bara du.



Innan jag sover måste jag bara skriva några rader..

Jag tänker och saknar dig för varje minut som går, bilden på oss två har jag som bakgrundbild i min mobil. Det känns som att du finns med mig vart jag än går.. men på avstånd. Jag älskar dig mer en alla ord, minns du? jag minns.. Varenda ord du sagt till mig, jag minns! Du är min, eller min och min. För mig är du min och låter dig inte gå.. Eller om det känns bäst och skönt för dig att ta farväl då tänker jag inte hindra dig, men vet du varför då? jo för då kan jag vara säker på att du mår bra.. Sov gott nu min kung. Om du läser det här så vill jag att du ska veta att du bor i min hjärna och även mitt hjärta. Godnatt >3..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0