Just call my name and i'll be there



Nu ska jag snart hoppa i säng, måste vara pigg och glad imorgon då jag ska träffa bästisen efter att vi varit ifrån varandra i 5 hela veckor. Hoppas det inte blir nå förseningar eller något så att de blir ändrade planer att hon inte kommer imorgon, håll tummarna för det gör jag. Har inte hört någonting ifrån någon på hela kvällen, är jag bortglömd kanske? har iallafall pysslat om mig själv lite. Målat naglarna m.m. Sitter med en hästsvans nu, satte upp de så direkt när jag kom ur duschen, får alltid så fint och vågit hår om jag har de i en hästsvans och låter håret torka så. Rolig information va?


En trött Ronja.



Kommentarer
Postat av: simone

råkade komma in på din blogg och läste det du skrev om att ha håret i hästsvans efter duschen för att få härliga lockar.. jag brukar också göra så jämt! blir ju så himla härligt efteråt, dock så torkar mitt hår så himla segt eftersom det är .. tjockt kanske? skulle behöva stå med hårfön eller någonting x)jaja men iallfall, ville bara säga det att det finns andra som också kör det tricket ;>



ha det.

2009-07-27 @ 02:34:46
URL: http://simonelinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0