Ingenting kommer att vara sig likt längre..



Jag kan inte hantera allt så bra som jag gjorde förut, förut var allt mycket lättare. Men efter så mycket omständigheter känner jag bara att jag snart kommer att explodera.. Att veta att allt håller på att närma sig sitt slut gör så att jag fäller en tår, en tår för dig och mig. Men jag har fått en chans, en chans att visa vem jag är på riktigt. Är inte den typen som beter mig annorlunda när jag är med mina vänner, jag är absolut inte den typen som skulle svika en person och skulle absolut aldrig vara otrogen, jag skulle aldrig kunna röra en annan kille om jag hade ett förhållande. Har jag en jag älskar så nöjer jag mig med det..

Håll tummarna för mig den 7 januari och 8 januari.





Saknar sommaren, då man var som brunast!



Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: Anonym

va händer 7de o 9 de januari som komme ändra på ditt liv så mkt ?

2009-01-06 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0