Du bär mitt hjärta i dina händer.



"Sitter här och skriver tårarna blir fler och fler, jag gnuggar mig i ögonen och tar ett djup andetag och hoppas när jag öpnnar dom så mår jag sjukt bra".

Igår kom den dagen jag inte ville komma, igår kom den dagen jag viste att det skulle bli svårt att börja kämpa. Idag har jag insett att allt är så dåligt och att jag verkligen inte mår bra. Jag älskar dig verkligen på riktigt..
Jag hoppas på de bästa och det vet jag att även du gör. Ingenting är ditt fel för jag vet att du egentligen ville det hära.

Inget mer med det nu, måste försöka fokusera på positiva tankar hela tiden. Klockan tre ska jag åka till Fittja och träffa Nicole, vi ska gå till henne för att hon ska noppa sig och jag måste prata lite med henne (hon och en till är de ända som egentligen förstår). Efter det ska vi träffa Kattie någonstans och åka in till stan. Jag och kattie ska hitta någon present till Hannah som fyller 17 imorgon.  Åh jag är så sjukt trött, sömntabletterna tar verkligen kål på en person. Sov 12 timmar inatt iallafall så denna sömn kan vi garanterat kalla skönhetssömn!
Nu ska jag iallafall sätta igång med att börja fixa till mig lite och sedan åka och göra det som står på min lista idag.

Jag älskar dig.
Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: omtii brown

vem älskar du vännen? hoppas att det är någon som förtjänar ditt hjärta=)

2009-01-20 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0